Toggle visibility Search & Display Options

Select All    Deselect All
 |   | 
Details
   print
  Record Links
Author (up) Uhland, Thomas url 
  Title Grand angle No 1/2011 : Une publicité sans limites dans les stades Type Journal Article
  Year 2011 Publication Grand angle : magazine web d’Addiction info Suisse Abbreviated Journal  
  Volume Issue 1; 02/2011 Pages 10  
  Keywords addiction; AOD use; alcohol; sports; AOD product advertising; exposure to AOD ad; Switzerland; Batzli, Stefan; newsletter; interview  
  Abstract Pour les brasseries multinationales, le sport est une poule aux oeufs d’or. Footballeurs et hockeyeurs ressemblent à des panneaux d’affichage ambulants. Grâce à l’image positive du sport, les producteurs espèrent améliorer l’acceptabilité de leurs boissons alcooliques. Dans leur viseur: les enfants et les adolescents. * Comment les brasseries assurent la relève * Les jeunes dans le viseur * « Boire de la bière, c’est un rituel » * Commentaire: Interdire la publicité sur l’alcool  
  Address  
  Corporate Author Thesis  
  Publisher Addiction info Suisse Place of Publication Lausanne Editor  
  Language French Summary Language Original Title  
  Series Editor Series Title Abbreviated Series Title  
  Series Volume Series Issue Edition  
  ISSN ISBN Medium  
  Area Expedition Conference  
  Notes Auch auf Deutsch vorhanden: 50-11675 Approved no  
  Call Number 50-11676 Serial 60804  
Permanent link to this record
Select All    Deselect All
 |   | 
Details
   print

Save Citations:
Export Records: